ΚΥΝΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΚΥΝΟΦΙΛΙΑ – ΑΠΟ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΓΕΝΙΑ

Κυνηγεσία και κυνοφιλία. Δυο έννοιες άρρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Το λογότυπο του περιοδικού που μετρά σχεδόν μισό αιώνα ζωής, ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα. Απο γενιά σε γενιά κυνηγών και κυνόφιλων λοιπόν ,το περιοδικό  έφτασε ως αναγνώστης  και στα δικά μου χέρια, στα πρώτα χρόνια της κυνηγετικής μου πορείας.

Αρκετά χρόνια μετά ,η ζωή έτσι όπως την καθορίζει ο θεός ,έταξε να γνωρίσω τον εκδότη του περιοδικού κ.Νίκο Λελούδα , έναν άνθρωπο πιστό υπηρέτη στις αρχές του κυνηγίου και της κυνοφιλίας , στις βάσεις που έβαλε ο αείμνηστος Δρ. Σταύρος Μπασουράκος, και με αφορμή την συγγραφή ενός άρθρου να ξεκινήσει η συνεργασία μου και η ένταξή μου στην ομάδα του ιστορικού αυτού περιοδικού.

 Μέσα στο απέραντο διαδικτυακό τοπίο οφείλω  να καταθέσω απο τα βάθη της καρδιάς μου ενα μεγάλο ευχαριστώ  σε αυτόν τον άνθρωπο για το βήμα ,και την ευκαιρία που μου δίνει να διατυπώνω τις απόψεις μου μέσω αυτού του περιοδικού, στην μεγάλη παρέα των αγαπητών συναδέλφων Ελλήνων κυνηγών και κυνόφιλων.

Η ιστοσελίδα βρίσκεται σε αρχικό στάδιο και υπο συνεχή ανανέωση και μέσα σε αυτήν  θα μπορείτε να βρείτε αρκετά  απο τα άρθρα μου τα οποία δημοσιεύονται στο περιοδικό καθώς και πολλές  πληροφορίες που αφορούν την προσωπική μου ερασιτεχνική εκτροφή αγγλικών σέττερ και πόιντερ με την διεθνώς κατοχυρωμένη επωνυμία »Ramensis». 

 Σας ευχαριστώ  πολύ για την επίσκεψή σας και σας εύχομαι καλή περιήγηση.

Νίκος Νικολάου.

Σχολιάστε

